Sophie

- Mer än du förtjänar!

GI

Kategori: KUL

hah , åt världens godaste Gi frukost idag så jag känner mig ganska så jävla duktig !! sen efter de så fick jag ryck och började städa hela lägenheten , dammsuga , plocka undan , sen helt plöstligt står jag och diskar ;S , jaja , de är iaf bra att de blir fint för de ska komma två prinsessor hit idag (omagad),
Yeye sen efter att jag diskade började jag fixa lite på min egna balkong , de är jävligt skönt att den börjar se helt okej ut nu!. Nu fattas bara låtsas gräsmatta (A).

Om en liten stund ska jag fixa tvätten , jag känner mig verkligen duktig idag måste jag säga!.

har nog brännt bort massa gram fett iaf så som jag sprungit runt , tyvärr så blir jag ju dubbelt så snurrig nu eftersom hostmedicinen inte är så jävla rolig mot mig , men de gör inge.;P

Klockan sex kommer prinsessorna och då ska jag firra mat till oss , längtar redan , de lär bli en GI-dag idag!

hejja mig.
Nu ska jag kolla runt lite på internet sen sa jag kolla på en film jag firrat hem!.

Sen blire fixa sig och väntaaa...

SEX AND THE CITY!!
None JOHNOSSI

Kommentarer


Kommentera inlägget här: