Sophie

- Mer än du förtjänar!

fett najjs dag!

Kategori: KUL



Bästa sara och jag drog ner på stan runt halv tvåå , sara tog hål i ena örat och skrek så att hela sigma skakade , efter de bjöd saras rikskuponger mig på spicy hot , tack sara ,
Jag åt föresten nästan upp all mat!
hell yea

sen kollade vi runt lite , köpte lite glass , satt vid fontänen vid skrapan o chilla lite i solen..
inte så länge dock , man dör ju i den här värmen !
 Sen kom vallis också ne rpå stan o vi chillade runt lite i olika affärere , vi besökte också tantavdelning på Hm och "klädde ut oss" till affärskvinnor.
säger bara de , mina ben blev fett snygga i klänningen och i skorna , MEN , jag såg ut som en tant:(




Ey jag köpte en bok också
 "uppdraget singel" heter den och den ska visst flrändra ditt singelliv.

vi får väl se.

boken är ungefär som en lista man ska pricka av  , de kan tillexempel vara : bjuda en främling på cornetto , be en intressant främling att klia dig på ryggen

yeye , osv..

kul iaf
jag ska göra varenda sak ,



I think ...

jag lär ju inte vara singel länge till;)
hahaha
så skynda er nu !


nu ska jag packa sen ta alla mina 500 väskor och dra till mamma - mammas vecka nu..


hör av er , jag är nog ganska ledig ikväll!

PUSSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: