Sophie

- Mer än du förtjänar!

bajssis

Kategori: KUL



snacka om att vi tjejer har konstigt humör ,  eller iaf jag , mitt nya namn borde bli bergodalbanan.
mhm
de känns jätte konstigt i kroppen nu , vettefan vare är , menmåste börja tagga till de är fan snart cykelsemester o då ska alla problemzz stanna hemma i nån jävla buske , inte fan ska dom med & inte fan ska jag bry mig om dom när jag kommer hem , haha ,

nee fyfan sara drog nyss fett soft night , kollade den dära realsaken på femman sen satt vi på filmen shes the man, feting najjs , o med popcorn och femton ton godis ligger man jävligt bra i sängen , znarksNArk..

nee jag ska bara tänka ett tag till p de dära konstiga sen ska jag sluta.

sådär ja borta .
om man kanske skulle ta o spela lite fear:D , jätte längesen , ska nog göra de ett tag , tills datorn dör iaf , haha överhettad typ. 
hihi typ som jag...
men de bero rju mest på att datorn göre varmt i rummet..



Imorgon blire (iaf som jag tänkt) springa spåret , har träningsvärk och går som en hockeyspelare och sen har jag 7 skavsår på båda fötterna av mina klackskor , haha jag är verkligen alltiallo.
Nee men vi får se om jag får på mig ett par skor imorgon då , då ska jag ut  , innan jag ska träffa damerna , de ska jag göra klockan två o då ska vi dra till öb och ica osv o köpa grejs till cykelsemestern ,,
mmm hur ska jag nu hinna de , måste jag gå upp nio för de ,hum ska hinna packa kläderna också o sen gå till pappa , eller ne jag kanske kan stanna kvar en extra timmahos mamma , dom lär ju inte dö pga de..

ne men va säger ni , lite fear i minensamhet skulle sitta fel. så de tar jag o spelar nu , fett mörkt , så nu jävlar kommer t.om jag bli rädd.



nee skål på er eller något.


vi hörs inte o  vi ses inte ! , fÛkkärz

Kommentarer

  • Emma säger:

    sv: ja sophie då fåru komma och hålla mig sällskap, annars blir jag ensam&rädd.

    2008-07-21 | 02:38:23
    Bloggadress: http://ekallander.blogg.se/

Kommentera inlägget här: