Sophie

- Mer än du förtjänar!

Amen hallå de skiter jag fullständigt i!

Kategori: KUL

Kanske inte men aja ...Vaknade sent idag , skönt de , mindre skönt vare när jag kom på vad jag hade drömt:( ,, blev så ledsen..

Jajja , jag vaknade ,fixade mig lite ,åt brukost  , tror jag iaf
haha inge minne..

Sen drog jagne rpå stan efter ett tag , då hittade jag först en michaela , och sedan en tröja..
Idag saknar jag dig jätte mkt ;(


Ikväll blire att hitta på nå med damerna tror jag , vi får se hure går ...

Imorgon vettefan och övermorgon vettefan ,


men helgen lär bli nice , powermeet , Hoppas bara de blir fest nånstans så man inte behöver hänga på löga all the time..

vi får väl se..!!

Hoppas damerna är lika peppad som jag är

tjohhoo!!


KLIA MIN RYGG!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: