Sophie

- Mer än du förtjänar!

03:45

Kategori: KUL

oj , klockan är mkt , eller lite? beror på vem man snackar med !

Jag är inte trött , jävligt konstigt nog förihelvete.. men som tur är ska jag snart bege mig till mitt sovrum och sedan ligga i sängen med datorn för attkolla på lite film , har fixat två nya nu nyligen , och såhar jag två andra sen innan får se vilken deblir , eller vilka.. elle rne , en bara , måste vara pigg o alert imorgon (nånting i den stilen) ska ju med sara på stan och hämta ut vår abiljetter till kent och håkan hellström! , ska bli dunder kul!,

Men sedan har jag ingen aning om vad fan jag ska göra :|?

Nån fest nånstans? nån chillin nånstans?
Mjo men de blir nog bra , bäst jag läggger  mig snart , börjar bli sugen på frukost!.

hoppas den här helgen blir lyckad förra var ju rent åt helvete..

så kom igen nudå!!

men vet ni vad , jag orkar inte underhålla er längre , ska underhålla mig själv så de så!


HOST på er alla där ute ( som faktiskt håller på att försvinna ) WOHO

PUSS/ /erat svullo SOPHIE
None

le

Kommentarer


Kommentera inlägget här: