Sophie

- Mer än du förtjänar!

MITT 2008

Kategori: KUL


2008 har gått fort
, och tur är nog de, för fan va jobbigt de har varit vissa stunder , men och

 , tänk på dom bra stunderna ist, här har jag samlat hela årets händelse månad för månad

med en bild från just den månaden och lite text. har kollat igenom alla bilder på bdb och

tänkt tillbaka...
så här har ni mitt 2008:


Januari-
Var mitt uppe i Gi-dieten , gick as bra för mig , tack vare tobias, det var också i januari som

jag upptäckte Björn Gustavsson och fick en egen laptopi. Jag & Ellinor hade också

barndans i skolan.


Februari-
Jag vann melodifestivalenbiljetter och bjöd mig elli!och jag var väääldigt aktiv på

bdb=), hihi , den sista feb var jag o sara på kent , vi stod längst fram o bara njöööt !!!!!!!!!!!!!


Mars-
Tog slut mellan mig och tobias , det sög stenhårt , och det gick ner för mig fortare än

fort..Dum som jag va fortsatte jag träffa han. Men jag hade annat som jag kunde tänka på

så de blev ju bättre, men så  klättrade  Nisse upp i trädet:( oså satt han där ett bra tag;/...
Jag var också i avesta hos Patrik där jag blev behandlad som en drottning , ojojoj...Jag var

också etta  o tvåa på fråga olles webtest- sexfrågor såklart.



April-
Fest och friskis stod på schemat varannan dag? DIngis- m-m
. I april vare fest ute i stora sundby - de va sååååå kul där! Jag förlorade också min bästa

vän Nils den här månaden... lilla lilla nisse.♥
Lurade också Anna K att jag var gravid , haha fan hon gick på det!!!

 jag & emma i dintuna

Maj-
kryssning med elli mamma , anders o hans barn osv.. de va najjs , jävlaaa god mat!
den här månaden var jag också nöjd med min kropp- tränade sönder på friskan , me like!
Fick också vara barndanslärare (vikarie) , de va spännande. haha vi höll också på med

akrobatik på rasterna.... Jag blev också värd på friskis o svettis


Juni- Sommarlov - o hej va kul , sista sommarlovet grattis mikkan tillköörkortet..:) och fan

vilken jävla show vi höll i dansarna;)..ÅH PEACE AND LOVE , TACK ANNA..Vann en tävling

på västeråskanalen.. Sara vann också en tävling - odå fick vi komma backstage på rix fm

festivalen , EMD!!! haha oså jobbade jag med ankracet...




Juli-
  .Åh kent m sara : dom nya chipsen , sova på hotell ,nya cidern , mysigt väder, så

perfekt.Cykelsemestern , ååh va lyckad , o mat har aldrig smakat så bra , o vi sov i en

återvändsgränd  , gah va mysigt o varmt vi hade de,hah... Mkt fester , .
Träffade K - vilken mysig kille,men fasiken var läskig han kunde bli=/



Augusti-
Hoppade fallskärm , fyllde 18 , fick gå på krogen , nu vet jag vart alla mina pengar tog

vägen , hihi , oså drog jag , Michaela , malle ,fredrik o linus en kryssning , jo de va kul de

vare--


September-
Kulturnatta - dansade på scen och på stadens alla bänkar! KUL,Oså var sofie

här i stan o festade med oss=) Det blev också en heeel deeel massagestunder, sara gjorde

också Int Int Int Intala mig själv. Rave Remix 2oo8., som blev en hit!


Oktober-
Emma Fyllde 18=D och min kusin med , mysiga kvällar , Maskeradsfest , och trip till örebro då sara precis tagit

körkort;) m Jag fick också en ny fin mobil av pappa=D , Det blev en hel del musikkvällar

med sara o nån wii kväll med emz , sara o elli


November-
 20 års fest i köping på relaxen , halloween fest o så fick ELLI äntligen komma ut

på krogen - vilken tuuuur=D=D=D=D


December-
 är det nu , julkalendern har börjat o jag följer den som vanligt då , varje ååår ,har varit ute lite med elli o nåra , fettnajjs.
noi fyllde också 18 den 11 o de va najjjs.
precis fått jullov o de känns bra. hoppas julafton och nyår blir bra
sofie på geccobar 11dec-

Nu ska jag glo brittans " britney for the record."
sen blire sova. imorgonhänder de mkt ,
men de tar jag då när jagvaknat..
Puss

Kommentarer

  • Sara Cederborg säger:

    haha detta var ett roligt inlägg

    "Int Int Int Intala mig själv. Rave Remix 2oo8" assg

    2008-12-19 | 13:33:11
    Bloggadress: http://projectstyle.blogg.se/
  • Anonym säger:

    åååh va jobbigt å läsa texten :S

    2008-12-20 | 15:50:04
  • annna säger:

    från mej allså xD

    2008-12-20 | 15:50:24
  • Sara Cederborg säger:

    alltså hade du tänkt uppdatera nån gång?

    2008-12-21 | 11:34:44
    Bloggadress: http://projectstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här: