Sophie

- Mer än du förtjänar!

Timo

Kategori: KUL

Sitter hemma hos andre med han och peter och lyssnar musik, nyss tittade vi två bra filmer:taken och zack and miri porr film något. As bra båda två. Och till de åt vi chips och dip. Mkt gott...inte ätit mat på hela dagen, inte för frukost, så de satt jävligt bra. Fattar inte varför jag inte ätit, drog till andre vi och då hade jag bara inte hunnit äta, hade ju städat mitt rum så fint. Snart fyller min syster 15 och de ska komma massa o fira henne imorgon, men jag ska till köping och fira mammas moster.. Oså ska jag göra ett takttest på Friskis också. Kul tycker jag. Men kommer väl bli så nervös att jag svimmar eller nå.. Haha. Hörs senare. Ska bli social och mysa lite med grabbarna. En vecka kvar av de här årets skola. Pussis

Kommentarer


Kommentera inlägget här: