Sophie

- Mer än du förtjänar!

Tack mina trogna läsare!!

Kategori: KUL

SÅdär ja , nu har ni fått skina lite också:D



Igår vid tio tog jag bussen till Patrik - michaelas kusin där väntade michaela med popcorn och munkar , vi kollade:tv,film med dansk text(bara för att), satt vid datorn , pratade jätte mkt ,smsade runt en hel del , sen efter ungefär ett par timmat cirkus två-tre kommer Patrik och hans kompis Matte hem , dom har varit ute på pluto o röjjt , haha , en söndag ,, dom är taggade som fan och börjar röjja lite smått , efter ett tag går patrik o lägger sig , och jag ligger kvar i vardagsrummet med blondinmichaela och blondinmatte , jag vill helst inte sova i samma rum som dom så jag fick iaf chansen att sova i Patrik stooora rum , men så blir inte fallet , klockan är nu fyra på morgonen/natten - ne morgonen o jag vet att en viss Andreas ska upp o jobbba , så jag smsar han o frågar om han kan hämta mig på vägen till jobbet , han hämtar mig=D och det är snoooorhalt på vägarna så vi glider från väggren till väggren (heter de så? ,ville låta smart) och vid sex kommer jag hem o äter frukost sen stupar jag och vaknar upp klockan tre , förkyld som aldrig förr! ATT JAG ALDRIG BLIR FRISK:(. iaf idag ska jag göra mig något gott att äta ,äta massa cvitaminer så jag är frisk tills på ons  dra hem till andreas o myza!
Sen ska jag vakna upp utvilad på viksäng och ner på stan med Sara & Sofie - jag hoppas fan mina pengar kommit in då , dee lääär dom ha gjort! annars blire inga julklappar( Jaaa , jag vet att jag  planerar bra=) )
Sen efter vi har shoppat runt en hel del ska vi käka spicy hot , så om de är någon som läser de här o känner sig sugen på de imorgon runt fyra fem kan väl höra av sig så kan du göra oss sällskap.'


Alltså Ellinor sa för nån vecka sen att min blogg är lullig och de är den ju , de vet jag , men jag har bättrat mig lite iaf , och de vet jag att jag har , men då har 5 läsare försvunnit , ? humm , tycker ni om när de är lulligt brothers?
Nee , jag måste verkligen c-vitaminera mig nu de här går inte:(


Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: