Sophie

- Mer än du förtjänar!

sex är skönt, eller!!! UNDERBART skönt

Kategori: KUL

Idag har jag som sagt sovit konstigt , men när jag vaknade ungefär runt tolv , fixade jag mig , o drog ner på stan med sara & sofie , sen kom andreas o lite senare när vi skulle äta kom elli , de blev spicy hot o julklappar o en tunnplånbok fr mig,
 usch  har en sån där konstig känsla igen , varför kan jag inte bara ha bättre självförtroende ? o våga säga vad jag tycker , tänker och känner?
aja stora tuttar har jag iaf inte och jag tänker aldrig göra silikonbröst , utan jag tänker hårdbanta så att dem ser okej ut till min kropp - najjzzzzzzz.
MEN de händer inte de här året ,haha...nästa år- mitt nyårslöfte , och på köpet då kommer jag få självförtroende , vilken jävla plan va? Känner mig lite som Sickan !!

Just nu sitter jag o gnager på en proteinbar(karamellsmak) - mkt gottigt papa tack för de , och tack också för munsprayen:D , guitarhero och wii o de där , imorgon får jag mitt efterlängtade wii fit också , HOPPAS JAG IAF!, HAH
GUITAR hero är skit tråkigt - eller nej , de är skit kul - när de går bra...


åååh så sugen på att pussas ,,
idag blire att lägga sig tidigt?
ska upp o försöka fixa till mig

de ska nog gå bra , ska ladda ner en film nu o sen se den o sova!.

Jag saknar dig!

JULaftonsnart.
Undrar verkligen hur sista avsnittet av julkalendern ska sluta - så spännande!

ÅÅÅÅÅH PUSSSSSSSSSSSS på dig(A)





som sagt - sex är skönt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: