Sophie

- Mer än du förtjänar!

puss

Kategori: KUL

som sagt
Nu påkvällskvisten runt niodrog jag ut o sprang ungefär 4km , duktig av mig tycker jag , nu ska jag sätta igång på riktigt , för idag ansökte jag om att få mönstra så jag hoppas få göra de o vill vara i så bra skick som möjligt..
idag är faktiskt en speciell dag , i en timma till dårå..

NOI NIWAT BUNROD FYLLER 18 , DE VA FANIMEJ PÅ TIDEN och jag älskar han så mkt , kan inte fatta att jag stått ut med en dryg thajjj i 8år , men tro mig jag har fan gjort de..

imorgon ska du få en liten grej av mig.
oonu  , nu ska jagsova gott

matteprov imorgon och massa annat smått o gott.
puss

Kommentarer

  • sara cederborg säger:

    Sv: jaja whatever men de ja inte fatatr är att om du springer 2.5 km snabbare? då måste du sprunigt snabbare än tex 12 km/h eftersom du fick en mindre tid? Alltså höll du ett snabbare tempo.. då höll du inte samma km/h så du skre fel bara

    2008-12-12 | 08:21:53
    Bloggadress: http://projectstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här: