Sophie

- Mer än du förtjänar!

pluto

Kategori: KUL

ah de va okej ikväll , bara de att dom fått så dåliga djs:S fattar inte , seriöst aldrig varit sämre musik , o aldrig någonsin har de varit likadan cptakt all the night.. men iaf , där uppe i rökaren fanns de bra music så där dansade vi , hhihi. tyvärr så känner jag nu att de inte var så bra då jag har en förjävla huvudvärk  jävla rökare...

aja ,hoppas du hade kul iaf elli o hoppas du gillade tårtann..,,,

imorgon 11:15 ska jag möta upp mina kvinnor för att käka tex mex i skolan ååh den dära matkillen e ju fantastisk , har jag absoult ingen chans på friskis killen så tar jag han ,tänk o ha en kille som lagar mat till en hela tiden? haha fast när jag säger tack för maten så bara ler han o kollar mig rakt in i ögonen(scary)
Tack iaf jesper för skjutsen!

Nu ska jag o mitt tunga huvud gå o sova

Tjabbaråååå

Kommentarer


Kommentera inlägget här: