Sophie

- Mer än du förtjänar!

oki

Kategori: KUL

igår blev de först gymma med elli , jag har träningsvärk nu(A) ,, sen efter de drog jag till andreas och rikard , åt lite choklad , fick massage o spelade call of duty , tvåan tror jag , fick totalstryk av andreas men sen när andreas o rikard skulle spela , fick andreas SPÖÖ ,hah(A)...

Efter de drog jag ner mot stan för att bowla med Robert ,men välpå bussen upptäcker jag att jag glömtmitt leg ,eller ja mitt feta pass ,,, så jag får ringa o låta gullig till andrreas o säga att han ska komma med de , OCH HAN KOMMERMED DEN TYP TIO över åtta ¨...så jävla shysst fan!,
Efter de kör jag o Robert lite bowling dårå ,,,JAG VANN, med över 60poäng typ , och jag slog mitt seriereckord med 20poäng , fick 3 strikar i rad:D:D 4 totalt ,, visste väl att jag skullevinna(A)..

Efter ett tag kommer elli , o sen kommer anna x2 med gänget ,ännu lite senare kommer sara också , kul de, oså kom emma o gänget  , så vi blev nåra stycknadär ,
sara o robert sjöng karaoke o var jätte duktiga!

jag träffade nnågraa bekanta..

Efter en öl senare försökte vi gå in på Bill & Bob , men nej , 89 där!! alltså fuck , sara är alltid nära o komma in där bree...
jaja.. vi drar vidare mot donken där jag köper mig en dubbecheese,alltså fan , mat har aldrig smakat så gott,
jag hade fan inte ätit nå på hela dagen , typ ,proteinkaka, o mandarin oså massa choklad hos andreas då , men inge mat , gaah de va gott!
Vi tar sedan bussa hem o jag kommer hem görlite pasta för att jagvar så sugen på de , sen sätter jag mig o kollarpå en film som PRECIS hade börjat,
sex points hette den , en svensk film ,JÄTTE BRA.
o på tal om film , ikväll ska jag se en BIOfilm! twilight ,hoppas jag gillaren o hoppas jaghittar mitt biokort , SOM SAGT jag är en jävel på att ha nollkollpå mina grejer väldigt ofta.  men det är ju i nte alltid iaf;)...

Sen efter filmen ska jag hem till andreas o hämtamin packning somjag inte hade nå vidare lust att stoppla runt med igår , sen ska jag hem till mama också o så ska jag söka pojkvän på mötesplatsen,,,

inte för att de finns så bra utbud direkt....

ajaaa, nu ska jag göranå vettigt!!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    hörredu ja kom prick 8 sörru!;D

    2008-12-28 | 19:26:53
  • sop säger:

    haha , nej tio över!!!

    2008-12-29 | 23:43:52
    Bloggadress: http://sophan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: