Sophie

- Mer än du förtjänar!

okejråå

Kategori: KUL

Ja okejdå andreas , du tog din racer bil(skit snygg o bra bil) o kom till mig så snabbt som var möjligt i lördags , tack som fan för det , du var inte försenad , de var jag som inte hade planerat. tack ännu en gång
haha
NÖJD;)?

haha jaja , igår var jag på bio med superbrudarna elli o emz=D vi såg twilight , den va jätte bra=) , lite för mkt romantik dårå , man blir bara så förbannat avis dåju.

ah den var bra.
Efter filmen runt nio drog jag till andreas där mina saker hade legat över natten , jag blev trött o deprimerad för att de var söndag(?) fattar inte varför o tog ut min söndagsångest på stackarsgrabbarna , men ,, dom retas ju , så dom fick ju bara lite tillbaka...
somnade tidigt , vaknade tidigt ,somna om , o vaknade o somnade om igen o vaknade runt två igen , då blev jag heeelt ensam i lägenheten ,känns skönt att dom litar på en jävel som mig, hah okej då , dom var ju inte borta all day liksom. Men iaf , ligger där o myser i soffan o kollar tvn , hinner med att se nå dejting prog, high school musical (NEJ JAG GILLAR DEN EJ , SKRATTAR BARA SÅ FÖRBANNAT MKKT) , hann också kolla nå prog på fyran där dom söker efter nån familjemedlem dom aldrig träffat osv, TUR att ingen av grabbarna kom hem då ,hade ju lätt blivit mobbad för livet om dom hade sett mig sittadär o gråta, haha
hann också se top model , haha de är bra rolig =)

Sen till slut kommer andreas hem o då drar jag , kommer hem , duschar lite , osåå kommer peter oså blev de filmkväll. kommer ej ppå nu va den hette , nå långt namn ,men den var bra=D.

nu tryckte jag nyss i min en macka då jag inte heler idag ätit så bra , de satt fint ,
nu ska jag bajsa o sen blire kika lite sunes sommar/jul kanske
puss
älskar dig

Kommentarer


Kommentera inlägget här: