Sophie

- Mer än du förtjänar!

ojj här var du ju!

Kategori: KUL

jaa , eftersom jag bara verkligen inte orkade uppdatera igår natt , hade så mkt annat för mig hela dagen igår så gör jag de nu , och också för att en viss sara bad mig om det!

Som sagt , igår vaknade jag ganska tidigt för att pappa skulle komma o hämta mig o syrran ,
vi skulle hem till han , fixa lite fika , för de skullekomma släkt o fira emelie som fyllt 15, dom kunde inte komma förra helgen..
De va så gott med julmust , tårta, kakor osv.. jag åt lite för mkt (som vanligt)
Jag visade också släkten min fallskärmsvideo eftersom dom inte sett den , hih .. alla tyckte de var häftigt , o de tycker ju jag med , alltså , ATT JAG ÄR HÄFTIGT!.

Iaf , efter ett tag kom också vallis o sen lite senare kom sara , vi satt hemma hos mig med mitt mixbord gjordelite roliga röster, efter ett tag drog släkten o sen drog s&v  o då gjorde jag potatisgratäng ,MUMSFILILLI..
MEN
sen kom dom tillbaka , lite snyggare än sist , dom kom med chips , vindruvor o glass!!! mums
så vi satt oss för att titta på harry potter ,, de gick ju bra , ..
de enda vi gjorde var att ligga på golvet och skratta åt saras stön från mixbordet , så jävla klockrent!!!!

Ännu lite senare kom Adam o Fredrik , o då visade vi också dom de dära roliga japp precis sommichaela sa
" visar vi dom de här kommer dom hålla på med de här hela kvällen" o de var kul att sitta o lyssna på en adam (som aldrig spelat gitarr ) SPELA GITARR o sjunga med mörkaste rösten med hjälp av mixerbordet!
haha , vi satt där ett tag , killarna hade tagit med sig godis o jag fick smaka massor!

Adam fortsatte ge mig skavsår i öronen efter att han spelat o sjungt en jävla massa då han sätter sig vid youtube o kollar på massa sketcher med olika komiker , haha , han skrattar fan åt ALLA O ALLA.!

jaja ,
sen drog vi alla runt elva o fredrik skjutsade hem mig , TACK
.
väl hemma satt jag mig vid tvn för att vänta på LiNus ,
killar vettni , låter en vänta 20 min!
haha äsch

tillslut kom han o då tittade vi på THE MIST , igen,
hatar slutet som sagt!!!! men jag tittade för din skull Linus!!

Jappjapp
Vid tre drog han o då gick jag o la mig ,, o så vaknade jag , tio , elva , tolv och halv ett ,o jag har ännu int ekommit upp ur sängen!,
ska snart gå o äta brunch,,, maybe..

Idag vet jag ej vad som händer ,känns ganska sugigt , eller ja , en sak är iaf att packa o dra till min far senare ikväll,
men före&efter de då?

Jaja.
ska kolla dagens julkalender nu.
hoppas du är nöjd med blogginlägget sara , jag är ju inte direkt BB som vet hur man ska göra?'


snart är det jul:)

Kommentarer

  • Sara Cederborg säger:

    good work sophie! du ska se mitt sen ;) ikväll ;)

    2008-12-21 | 14:38:54
    Bloggadress: http://projectstyle.blogg.se/
  • anna säger:

    Nu tycker jag om texten :D (Y)

    2008-12-21 | 20:39:52

Kommentera inlägget här: