Sophie

- Mer än du förtjänar!

jullov

Kategori: KUL

och massa besvikelse,
såhär runt juletider ska man vara snäll o visa för dom man älskar att man gör det.
Så jag väntar fortfarande.


Skolavslutningen idag var mysig
började med pepparkakor, lussisar o god dricka i ett klassrum med klassen.
sen efter de blev de den juliga julavslutningen vid scenen , dans , sång, prat och  en jätte skön sketch som bara TREORNA fick hihi , duktiga dom är våra lärare!

Iaf efter det fick jag reda på hur mitt dansbetyg ligger till.
som jag väntat mig.
mkt att jobba på nästa termin,
fan va sämst jag är egentligen.

ajaaa efter de drog jag o anna ner på stan , de skulle letas juleklappar och present till andre som fyller 20 imorgon
GRATTIS ANDRE!

Hittade finfina saker gjorde vi .
Drog hem , köpte kebbe o delade med mamma, eftersom en viss person har lovat mig att bjuda på de ett tag nu , så tog jag saken i egna händer o köpte själv, visst vare gott morsan?

PÅ tal om fina saker o saker somär goda.
du är ond o inte så speciellt fin!

så dumt av mig att lägga energi och berätta va du betyder för mig då jag inte får NÅGOT ALLS TILLBAKA.

blä kännermig så förbannat förnedrad.
hatar fortfarande att jag älskar dig.
när i helvete ska man sluta älska någon? kan man sluta älska någon som man älskat mer än en själv?
Jag hoppas de , för de här suger totalt.
Justja nyårslöftet kan jag sätta här o nu
:
TA INGE SKIT SOPHIE.

jag ska lära mig gå vidare o inte tänka så förbannat positivt om onda människor.

EUÄÄKK

aJAa , de märks ganska tydligt att jag inte mår nå bra just nu , dels min familj , kompisar o DANSLÄRARNA harmärkt de dom senaste månanderna , så darför ska jag röjja sönder nu på sista jullovet!

Nu ska jag försöka slicka mig själv mellan benen sen ska jag äta lite av pizza salladen som är kvar,
fan va jag tycker synd om stina i min klass som går på hårddiet nu innan nyår ,gah va duktigt.!!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: