Sophie

- Mer än du förtjänar!

jul

Kategori: KUL

är fan kul.

Fick wii av pappa igår så körde både då och idag=D.
Snart ska han köpa wii fit ,slut överallt:( VI SKA HA DET!

Vid två drog vi till mina kusiner, åt där , kollade anka , myste med släkten o så kom tomten!!!'
Av min släkt på pappas sida fick jag : smycken , presentkort , böcker,sen nå bränna skivor,
och sen nu e vi hos mamma o då fick jag , presentkort- change & make up store , oså en ny kalender , ny fin skrivbok , pennor , hårsaker.
Imorgon kommer jag få av mammas släkt!!
Tur jag har som får fira två dagar!!!

Ska också hem till elli på food o förfest , för att sedan dra ut , men e de verkligen värt att dra till konrad där dekostar 150:- BARA FÖR INTRÄDE, alltså , strike e lika bra och där kan vi sjunga karaoke också!!
IIIIH.
mjo
vi får se hure blir , jag ska upp tidigt , ska åka til köping tidigt ,jag råkade ta på mig att jag kunde hjälpa tillmed maten lite granna....

Imorgon ska jag vara klädd som en julgran ,jag måste också packa ner extra kläder så att jag kan byta om hos elli osåå....
de kommer bli så bra!!

jag älskar rödbetssallad!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: