Sophie

- Mer än du förtjänar!

inge skola för mig idag

Kategori: KUL

skönt
då jag hft feber sen igår kväll , haft ont i huvudet i flera dagar , så var nästan beredd på de här.
Mår inge bättre nu , är helt slut i kroppen o har legat i sängen hela dagen , använt mig av spottkopp o kissat i sängen ,,,,

ne inte kissat i sängen , har faktiskt pissat där man ska.

Inte mkt feber nu men helt slut i kroppen o ont i halsen när jag sväljer , så har inte fått i mig mkt föda idag , ungefär en mandarin om jag säger så.

Orkar inte äta allt är jobbigt , nu ska jag fortsätta ligga i sängen o hoppas på att nån skriver nå kul på msn.
iaf det snurrar i mitt huvud så ska sätta på en film o sen sova ännu mer.

bra att de är lov snart



älskar dig

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Sv: haha asså ja jag vet, störd"

    2008-12-16 | 21:15:05

Kommentera inlägget här: