Sophie

- Mer än du förtjänar!

hörrni läsare

Kategori: KUL

komsi komsi


Skön helg , takttestet var najjs , jag ägde sönder alla och gick efter halva då jag var absolut tvungen att följa med familjen till släkt sak där min mamma moster fyllde 70 och min mammas bror fyllde 45 , idag fyller min syster 15! nu får hon knulla högljutt. grattis emelie!!!!
Iaf jag gick efter halva testet o dom ringde idag o sa att jag har takt så ini , bra för de vet jag faktiskt om;).

Här är bilder från gårdagen:

hah morfar posar(A)                                                     jag o mamma posar(ursäkta min mun)
             



chill:





Som sagt
grattiisss syrran på 15års dagen =) älskar dig även om du blir drygare o drygare för varje år8-)


yeaaah


Snart får vi besök som ska fira den jäveln , oså blir tårta  , det förtjänar jag , då jag bara åt sallad i skolan idag , trodde aldrig den dagen skulle komma då jag bara äter sallad i skolan , när jag , sophie åström , äter ALLT , nästan då , nte blodpudding eller potatisbullar.
NEJNEJ..

hHAH så  jävla komiskt ;  för nån dag sen när jagskulle svara på hälsofrågorna till mönstringen så svarade jag att jag  , sällan / aldrig hade huvudvärk , sen dess har jag haft huvudvärk varje dag,,,,, sug alltså:P.idag varen värsta dagen , kunde knappt röra mig för att nån där inne bråkade med mina 2 små hjärnceller.



Blir kanske en uppdatering sen , vi får se...

Kommentarer

  • Elli säger:

    mycket snygg blogg, byt inte!

    2008-12-15 | 21:13:30
    Bloggadress: http://ellinorclevinge.blogg.se/
  • Elli säger:

    Inte den här bakrunden, den du hade innaaan

    2008-12-16 | 07:48:26

Kommentera inlägget här: