Sophie

- Mer än du förtjänar!

helgen

Kategori: KUL

fre- utgång
lör- elli  här + hem till toni , de var mysigt,älskar hans familj o han då:P
sön- god frukost och en gosig vovve som ligger breve mig , mys paX!- sara hämtar mig o tjejerna(tonis syster + kompis- dom ville ner på stan)
jag o sara fortsätter sedan till donkisch o sedan  till bilia som ni kanske redan läst i tidigare inlägg. sen såhar jag ätit mat med mamma o emelie ,kollat wallander , duschat , lyssnat the killer oh anna ternheims nya , seen har jag haft den dära förbannande känslan- som om de skahända någon somär mig nära något hemskt  - som om de satt en elefant på mig -somom jag när somhelst ska dö , som om jag inte hade nån luft kvar.
fan vajag inte orkar skolan längre ,jag behöver seriöst hjälpmed allt jag gör , jagorkar inte ta mig upp till skolan längre, me konstigt då jag går o lägger mig sent? ne , de spelar faktisktingen roll när jag läggermig, sover lika dåligt ändå..
allltså nej , jag behöver lov nu!.. o så behöver jag någon som alltid vill ligga sked med mig ,o som säger massa gulliga saker till mig. jag kan ju seriöst bara glömma sånt , då jag inte är så speciellt gullig.
blää inge mer emo nu av mig .

Nu ska jag kanske sova.
fan vilken jobbig vecka jag ska ta mig igenom nu!

ska : träna, plugga ,skolan , dansa , läki ,

äsch skitsamma , vem fan bryr sig om vad jag  ska göra?

ne inte en skit:P ,nu ska jag skrika hållkäften tilmin sistaah som pratar i telen
med sin boyfreind,,
åååh vajag e avis!!!!




GODNATT

Kommentarer


Kommentera inlägget här: