Sophie

- Mer än du förtjänar!

hej=D

Kategori: KUL

Kuk är bra fint de!

-ja


Idag hade jag ställt klockan på fem i ett, för klockan ett skulle jag o sara höras . när jag vaknar fem i ett har jag fått 4 sms och 3 missade samtal , är man poppis eller? okej sara stod för två samtal o ett sms typ?'¨

whatta evvvah

runt 22 minuter över två tar jag en buss ner mot stan för att möta henne ,hon klipper sig o sedan bidde de subway SÅ JÄVLA GOTT!

Efter de gick jag till change o kollade på olika bhar , wiie hittade två st + två trosor också ,runt 220 blev det , hade presentkort där så har 80 spänn kvar =D myche bra..
sen hittar sara lite grejer här odär också hon hade också presentkort ,, känns lite jobbigt när man e TVUNGEN att hitta något , de sista vi gjode var att boka tid till mig , sminkning på make up store ,
20februari bidde de=) , en fredag , såå bered er på att något roligt ska hända den dagen , för då kommer jag känna mig så himla vacker eller,,, kanske ska sitta hemma o glo på mig själv bara,
eh nejtack..

aja, sen kom pappa o hämtade oss på stan oså åkte vi hem o städade , de var faktiskt kul ,allt blir kul med lite sara o lite pappa=D

hah , fort gick de också ,m, nu kan jag ha röjj med damerna imorgon där!!

Efter de satt vi o chillade ett tag sen gjorde vi mat - burgare , pommes o bea sås ,perfekt för nyårskroppen , jag som varit så duktig o svält mig själv dom senaste dagarna ,bara för att känna o se lite fit ut, haha

yeye

nu ska jag bajsa sen ska jag spela ett pruttspel som sara länkade nyss
fan va taggad jag är inför imorgon!

närmast magpumpen?;)


wiiiiiiiiiiiiiiihooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo


senare ikväll får ni cokså en resume om mitt 2008 - sån där som alla gör!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: