Sophie

- Mer än du förtjänar!

hej alla läsare

Kategori: KUL

Idag var jag duktig och kom upp i tid , en fet eloge till mig faktiskt , då jag alltid nu förtiden är TRÖTT.. - jävla årstid alltså
 Iskolan var jag närvarande vid naturkunskapen och busade med elli -  man kan ha kul  med brustabletter, HE HE ..

PÅ engelskan fick vi veta vårat slutbetyg i B kursen. DET BLEV ETT GODKÄNT FÖR MIG OCH JAG ÄR SÅ FÖRBANNAT FÖRVÅNAD O GLAD FÖR DET!
 På engelskan fick vi också fylla i en enkät från våran lärare om vad vi har tyckt varit roligast på alla lektioner , jag tror vi är ganska eniga om att bara quizzennnnnnnn fick en fet 5:a va?
Hhaa..
Jja , sen blev det lunch och ännu mer brustabletter, så god mat idag , åt av allt och av de jag kunde komma åt från andras tallrikar också..

Sen hade vi en inställd lektion så vi tog massage som vanligt o satt hos skolsystern , där flera av oss också somnade ett tag , lite synd om sofie då hon ej fick så skön plats.
Iaf , klockan ett skulle vi befinna oss på SCENEN , där alla iblandade i det stora projektet Mc Beth skulle va med - Estet (musik dans teater) och hv mode , stil o trend o frisör , vi är en hel del personer som ska göra en föreställning- en föreställning som kan bli hur som helst ,hoppas fan de blir okej iaf..

Efter de tar jag bussi hem o jag hinner precis med mitt byte okså - skönt..
KOmmer hem , pluggrlite , lagar mat , o somnar i två timmar i soffan  vaknar kollar tv. läser lite plygg , o bara softar ,nån timma efter de äter jag jätte nyttigt - makrill i tomatsås på hårdmacki o fruktsallad ,nu e jag super mättttttt... och bajsnödig..
paus-....





färdig...

Igår var jag och pappa o handlade o så stod jag och kollade på utomhusljusbelysning sen när jag vänder mig om för att höra vad pappsen tycker om så ser han ut såhär:



Söt va?

iaf , fan va vi storhandlade o fan va jag åt där på kvällskvisten , hade ju faktiskt varit o gymmat o allt ju;)..


Snart är det jul ju , och jag önskar mig en jävla massa saker , mest onödiga saker som bmitest .

Iaf så högst på min lista står : Anna Ternheim biljetter , Oasis biljetter och idag fick jag också reda på att coldplay kommer till sthlm IGEN  , så jag vill se dom också ofcourse. sen så vill jag ha jobb också!

Imorgon e det onsdag o jag har lite sovmorgon - SKÖNT , men sara har det bättre och är ledig hela dagen , sara gör nå kul nu!
Undra vad jag ska göra efter skolan imorgon , lär tracka en speciell J på telen o fråga när min kebbe kommer?
Mhm.

Veckan ser ganska soft ut fan , och på fredag ska vi ut - jag elli sofie o kanske anna:D ska bli fett med kul onajjs o ballt o kul igen.. Lördag - vettefan ,kanske dra en tripp till tonkan igen - trivs så bra med dig min vän=D.
O på söndag ska jag göra ett takt test för att jag ska kanske bli hjälpledare på barn och junior jympa på friskis , kul tycker jag , sen efter det ska jag bli aerobics ledare o sen gyminstruktör om det finns tid för det. undra om man får hålla på med så mkt därpå friskis? HUm iaf så vill jaghålla på med allt de eftersom jag vill ha gratisträning och för att jag vill bli idrottslärare eller personligtränare senare i livet , men också för att jag vill kunna söka in till polishögskolan - o kolla om jag kommer in. PÅ tal om att söka in så väntar jag fortfarande på min blankett från lumpen (tjej) saken.. HUm , jaja , de kommer väl , dom vill ju ha så många tjejer som möjligt dit.
Nu när jag skrivit så mkt blir jag orolig att datorn ska överhettas o stängas av elle rnå så jag sparar med jämna mellan rum (smart).
Jaja , jag kanske inte har så mkt mer att skriva idag o ni kanske inte orkar läsa mer , men har ni orkat läsa de här ,,, så kan ni nog fortsätta läsa lite om vad som händer på min bilddagbok: Phiie.
Inte mkt läsande då de är en BILDdagbok.
Men ändå..

Nu ska jag duscha sen sooooooova gött .Imorgon ska jag vara pigg o fräsch inför Hvmode - där jag ska mötas och inför baletten( kansk einte så smart att vara fräsch då man blir svettig)

Ska jagverkligen duscha? Duschade igår ju , hah MAN BEHÖVER INTE DUSCHA VARJE DAG.. Kanske ska tat imorgon om jag ska gymma/ jympa?
Jappjappp..
justja , ska kolla dagens avsnitt av julkalendern innan jag sover , ooo
Nu orkar ni nog verkligen inte läsa mer , ? eller
jag ska iaf läsa lite goda bloggar nu:
Blondinbella.se
Silverguld.blogg.se
Ellinorclevinge.blogg.se
ekallander.blogg.se
Projectstyle.blogg.se

Läs & njut ni med
Puss godnattt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: