Sophie

- Mer än du förtjänar!

hej

Kategori: KUL

Igår

var i köping  o firade jul , fick pengar , smink , presentkort och lite småsaker och en kastrull , haha=D

Sen efter de drog jag till elli o åt , JÄTTE GOTT ELLI!, tack så mkt..
Jag o hon drog sedan ut till konrad , där vi hade fett kul o jag blev lagom lullig , PERFA!!!dansade osv
tack ellz for the night out =D=D mkt god dricka och skönt med Taxxi home , åkte dock bara till ica - skulle hem till elli o hämta grejzz , sen när jag gått enn liten stund förbi ica så kommer pappa i en taxi svin full , haha , fyfan papi...

väl hemma gör jag mig en macka o häller ut en liter vatten i sänge  - inte med flit nej;O
så jagfår sova i halva sängen , o vaknnar flera ggr av att kuddfan ramlat ner - ej bekvmt nej..
o idag vaknade jag runt ett o vid två var jag nere o shoppade , kkom hem med linne o en långthisse o enögonbrynsmascara, trött är man
händer ikväll , p eller ut med lelan?
HUMM


fryser sönder , ska vila lite nu ,pus

Kommentarer


Kommentera inlägget här: