Sophie

- Mer än du förtjänar!

Godmorgon BLONDINBELLA!

Kategori: KUL

Hade egentligen ställt klockan på 12.00 , men jag vaknade nu ,var någorlunda pigg , så jag gick upp!
Börjar 14:20 idag , så jag har gott om tid att fixa mig! hela 3h right?
På tal om gott om tid för att fixa sig!
Hur tidigt går BlondinBella upp egentligen? , eftersom hon alltid är så fixad ? , och har hon redan på kvällen lagt fram kläderna hon ska ha på morgonen?
HAH  nu kanske ni undrar varför jag sitter o tänker på hur BlondinBella gör sin dag , de är för att jag läser hennes blogg , och kollar också hennes TVDAGBOK, varför vet jag inte , men hon är lite skrattretande, visst , hon är ju duktig på sin sak eftersom hon är ungefär sveriges största bloggare?Men fan va irri man kan bli på henne,
Undra egentligen varför jag sittero trackar mig själv o kollar på hennes tvdagbok? , när jag tycker så jävla illa om hur hon pratar osv.
Hha

I hennes blogg brukar hon ha tävlingar , och jagmåste faktikt erkänna att jag var med i en , en gång ,och att jag ocksåkommenterat o frågat henne saker ,, Jag undrar ju saker , då måste jag ju få svar?

Det känns nästan som om jag tycker om henne , men hon är som vem somhelst , vist hon är kanske liiiite mer känd än va BrunettSophan är(jag). och liiite bortskämd;)?

Jaja , idag fick de väl bli ett helt inlägg om henne!

Nu ska jag:
Titta Julkalendern
( kollar du den bb?)
DISKA( som blondinbella aldrig kommer göra)
Fixa mig (som blondinbella gör)
O sedan dra till skolan med annie.

Pusss

Kommentarer

  • Anna säger:

    du är mkt snyggare än blondinbella! bättre med(Y) <3

    2008-12-18 | 17:52:10

Kommentera inlägget här: