Sophie

- Mer än du förtjänar!

bra sophie

Kategori: KUL

Hej!!

Idag hade jag som sagt en lektion , hur skönt som helst , den lektionen var naturkunskap, och där labbade jag och ellinor , ganska jobbigt faktiskt , mkt att skriva,
Efter det drog jag hem o åt min efterlängtade lunch/middag
det blev:
Morötter , gurka , paprika , skinka , salami , kikärtor , ägg , ost, feta ost , och så snodde jag en fiskpinne av pappsen, jävligt nyttigt kändes det o de äre också , jag har hållt mig i 3h utan att ha småätigt , o för att vara mig är de jävligt bra , för jagbrukar typ äta massa jävla småsaker.
:
skulle vilja dra ut o jogga , men jag orkar inte för att min mage dör-mensvärk!!!
ajo ,  imorgon har jag matteprov , känns rent åt helvete!;/
oså blire kolla lucia , GRATTIS MARIA  föresten=D
sen dansa lite
sen vet jag ej hur dagen ser ut i skolan.
O EFTER de ska jag åka iväg med sara till valskog o sen hem o fixa mig inför kvällen , hoppas de blir roligt..
Pussiss

Kommentarer

  • sara cederborg säger:

    Sv: ja men alltså om du gjorde det.. hur kan de då gå fortare? fattar inte haha.. whatever

    god din mat ser ut, lite allt i allo?

    2008-12-11 | 20:46:28
    Bloggadress: http://projectstyle.blogg.se/
  • Maria säger:

    tack sophh!

    2008-12-13 | 02:44:41
    Bloggadress: http://silverguld.blogg.se/

Kommentera inlägget här: