Sophie

- Mer än du förtjänar!

Äventyr!

Kategori: KUL

Igår kväll runt sju tiden drog jag  mig till Andreas och till hans sambo Rikard - ej ihop...
Väl där myser vi alla tre med julmust och dom med lite pepparkaksdeg8-).....

När de är dags att lägga sig , somnar jag fort , klockan elva till 2 sover jag JÄTTE BRA , men då vi två vaknar jag för att en speciellperson nästan haft ner mig på golvet , går upp o kissar o när jag kommer tillbaka finns de ingen som helst plats kvar i sängen , och jag är alldeles alldelels för underbar för att väcka någon bara för att min rumpa ska få vila brevid så jag går o lägger mig i deras mysiga soffa ist , väl där loggar jag in på msn o snackar med valllis , och min syster , som tror att jag har rökt på , say what???????????
Sedan försöker jag somna om igen , men de går INTE , jag sätter då på tvn o kollar på den elaka kocken och nå crime scene , as spännande ,.
Vid fyra brukar Andreas klocka ringa såå vid den tiden kommer han ut o drar in mig i sängen igen , skönt tänker jag , nu kommer jag få somna om , MEN , till nån konstig anledning är jag pigg o säger att jag kan följa med han o jobba!!!, DUMMA PHIE..
så vi tar hans bil till lastbilen sätter oss i den - as mysigt föresten , o börjar köra , sen efter ett tag får han veta att han egentligen skulle kunnat börja 4h senare så han kör hem mig(skönt) o han kör vidare o lägger sig o sover i lastbilen - dom har värsta sängen där:O

Jag kommer hem , gör nudlar - var så inihelvete sugen på de. ooså äter jag o går o lägger mig ,
vaknar nu  ska snart på stan med sara& sofie för jag har fått PENGAR!!!!!!!!!!! köpa sista julklapparna , eller ska jag vara ärlig? köpa första julklapparna...

ska fixa mig nu
imorgon är det julafton , godjul
PUSSSSSSSSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: