Sophie

- Mer än du förtjänar!

ARG

Kategori: KUL

allltså ska man inte bli friskare för att man sitter hemma o gör ingenting?+
Ne för det stämmer seriöst inte
idag harjag legat vaken från 4- 10 o mått illa som fan. som tur är somnade jag två timmar o nu när jag vaknade har jag seriöst tappat rösten  de är faan inte kul o de svider o bränner i halsen..

alltsååå fatta mkt jag missar i skolan , o idag eller imorgon måste jag också skrivaa klart naturlabben, gaah orkar inte göra något , men de ska nog fixa sig ,,

Idag har jjag bestämt mig för att äta iaf , så lär jocksa ihop något snart.

nu blinkar det o jag ska vara social.
Ring mig förfan inte idag.


känns jätte kul att jag skriver så mkt positivt i mi blogg...............
Justja  FLUGVIKTSKALLE , tack så mkt för ditt trogna läsandee!
puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: