Sophie

- Mer än du förtjänar!

amen tjenare

Kategori: KUL

orka ge så mycket när man inte får något tillbaka!


aja , dryg dag , inge mer om den nu.... eller joo

vad som hände efter skolan kan jag berätta om...


jo , jag drog förstås till friskis , ddär kör jag skiten ur mig på crossen o sen börjar jag gymma , när jag gymmat i ungefär en 50 min sådär , så känner jag mig lite kall så jag tar o crossar lite till , eller lite blev det inte ,slog mitt reckord i spåret , för okej crossen tar inte lika mkt som när man joggar men! ,man använder ju sig mer av armarna så de fördelas ju jämnt o de tillsammans blir ju som benen , eller ja benen e ganska jobbiga om man väljer en trög växel iaf så brukar de ta 13 min 2,5 km om jag har en bra dag!!!
annars typ 20 min. men idag på crossen körde jag 2,6 km på 8:45 SÅ FÖRBANNAT STOLT. jag älskar att träna , som pappa sa idag när han skjutsade mig till friskis: de är bara kroppen som arbetar , hjärnan har man stängt av - och ja de stämmer , så man slipper tänka på sitt tråkiga ,menigslösa liv , så mhmm , de var kul o träna idag , förutom att H kommer in när man e som lökigast
Imorgon börjar jag halv fyra , ganska najjs faktiskt  så ikväll ska jag glo en film , somna i ganska bra tid o sova tills jag vaknar för att sedan göra en feting frukost o sen efter de spela piano ( har ju faktiskt gjort en förbannat bra låt) sen plugga lite o sedan dra till skolan för att labba med elli...
nu orkar jag inte med er längre.
Hejdå

Kommentarer

  • sara cederborg säger:

    jag slog med mitt rekord på crosstrainingen en gång.. hade as låg puls. men nu fick ja de förbannade knät

    btw är ja osäker om man kan räka tid + km. För du kan inte röra sig så snabbt som man kanske vill på crossen ju?

    Men duktigt duktigt!

    2008-12-11 | 19:24:37
    Bloggadress: http://projectstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här: