Sophie

- Mer än du förtjänar!

17:17

Kategori: KUL

eftersom inte bloggen vill funka just nu(3;05) så uppdaterar jag NU  ist.

Sammanfattning av året som snart är slut, 2008!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Hoppade fallskärm

2. Höll du några av dina nyårslöften?
haha nej ,eller jo , några månader!!

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
hmm, nee

4. Dog någon som stod dig nära?
nej

5.Vilka länder besökte du?
Tallin =D

6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Pengar och en pojkvän somhåller måtten

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
ojj , sommaren nångång

8. Vad var din största framgång 2008?
haha no idea

9. Största misstaget?
var kär och jävligt blind

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
sjuk i huvudet är jag jämt! men lite förkyld då o då

11. Bästa köpet?
hm....... tubisar , hih

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Krogen och mat

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
ja! :D mina vänner ,och mina katter

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
ojjjj ,jagvet inte :O ,gah svårt ju

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
ledsnare , haha så nu jävlar 2009 !

16. Vad önskar du att du gjort mer?
tänkt

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
slösat bort tid på svin

18. Hur tillbringar du julen?
släkt , två dagar i rad!  pappa sen mammas..

19. Blev du kär i år?
var nog de.. blev kanske ,lite förtjust

20. Favoritprogram på TV?
humm efterlyst , altså gah ja älskar tvn!

21. Bästa boken du läste i år?
läste jag någon? jajo ,man var ju tvungen eller nej,nån i somras!, som var as bra!

22. Största musikalista upptäckten?
hum, trummorna?

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
ja fallskärmshopp!!!!

25. Något du önskade dig men inte fick?
en pojkvän!:P

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
hoppade fallskärm, åt tårta oså=)

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
en pojkvän :D , haha typ ,och.. ne typ de, har allt annat

28. Hur skulle du beskriva din klädstil år 2008?
jag tar på mig det jag tycker är fint. oså tittar jag litepå vad mina vänner har också;)

29. Vad fick dig att må bra?
vännerna och familjen och,,,sex

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
haha , oj , fleraa

31. Vad saknade du?
pengar ja,jobb ja

32. De bästa nya människorna du träffade?
oj,, nya , humm , jagvet inte?


puss

så de var de ja,
nu ska jag sova, imorgon har jag mkt att göra
jogga
hämta cykel o kameran
shoppa
ta ut pengar
fixa mig
fixa food grejs
osvvvv (3;06)

pussis

_______________________________________________

17:17

lösögonfransarna är på , snart kommer pappa o hämtar mig sen ska jag hem till han o göra mat med elli

gott nytt år alla

älskar dig!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: