Sophie

- Mer än du förtjänar!

fyfan

Kategori: ALLT

feeel soo good .
Not

fan va ensam jag blev nu då ,,,,,;S

haha

de är fredag och jag sitter på mitt rum med mobilen i handen o hoppas att nån ska ringa ,

de ringde nyss , men de blev inge mer med de såå  nu sitter jag här igen och funderar på vad kvällen har att erbjuda - har redan kommit fram till svaret : inget..


o bara för att d eär så jävla trååkigt här nu så vill jag parta , men har ingen att parta med   , och inte helle rnå o dricka ,

inte för att jag behöver så mkt.


usch nu har jag ont i magen.
haha anna kahlin vet varför;)


yeppp!!!
ne vet ni vad? , jag ska sluta skriva nu

för jag har inge kul att skriva

så slutar skriva
om en liten stund
tänkte bara skriva
en rad till
såådär ja,
nu slutar jag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: