Sophie

- Mer än du förtjänar!

can you feel the love tonight?

Kategori: ALLT


Not really !
Kan någon visa mig vägen dit till den dära kärleken alla pratar om .
hehe , har varit singel i över en månad nu , börja ta på krafterna , nee men innan jag blev singel fick jag inte så speciellt mkt kärlek ,o nu när man inte får nå alls så börjar man ju undra vart fan den dära kärleken är, jag orkar inte gå runt o leta , men gör jag inte de händer de ju inge ;;O
Inte så att killar flockas runt mig , ne inte direkt vaa?

Varför har alla så höga krav för?
visst man vill ju ha någon trevlig ,
rolig sak , men måste man alltid se bra ut?
Om man nu älskar någon ,
älskar man ju den för hur den är ,
och inte hur den ser ut ;S
så tycker iaf jag ,
sen vet jag inte vad andra tycker eller är ute efter
Jag vet iaf att jag vill hitta någon jag kan prata med allt om
 , de behöver faktiskt inte bli nå mer ,
bara jag hitttar någon som jag kan prata med,
för de behöver jag, sen kan de ju vara så att man
 har sån tur att man hittar någon man trivs med så ini helvete....





Idag händer de inte alls mkt för min del -
 
blir väl sitta här och senfixa lite

skolsaker, men sen efter de har jag

ingen jävla aning om vad jag ska göra...


Usch , har knappt gjort något den här

helgen...

Bara filmkvällen igår , o de var ju najjs

så länge de varade ,

var tvungen att dra ganska tidigt för att

jag var så cp hungrig..

ne jag orkar inte skriva mer nu ;(


Hör av er till mig om ni har lust att göra

nå,,,




annars blir väl min promenad omett tag


de endaroliga som händer idag...




Puss du är snygg


Kommentarer


Kommentera inlägget här: