Sophie

- Mer än du förtjänar!

OMAAAH

Kategori: ALLT

vA rätt så funny igår , de va de :)

jag är bara så trött för att pappa satt uppe med sina vänner o söp till fem , haha , o jag kunde icke sova..

vill ni veta en sak jag har inte ätit chips på hela helgen fatta :O ,
haha , jajoo jag vet att jag förtjänar de nu , men såg nyss en bild ,, på mig , hade rätt smala lår där , smalare än nu!!!!!!.. iaf , o så vill jag se ut de vill jag , men sen ha rjag ätit glass o tårta i helgen eftersom syrran fyllt , men inte mkt...
Men jag har inte dansat den här veckan har bara varit omdöme snack;P . o hej ohå o sen har ju dansverkstan lov , . bläääh , jag vill ut o springa idag men ska fira emelie igen hos mammiii . hellre skulle jag va med A , . jaa den A jag menar o inte ni...


fyfan snart Jul o ingen jävla snö , fan äre här . Måste jag åka upp till kiruna för att få  en vit jul..
jag orkar inte de , bläblä blä ...

iförrgår natt had ejag en ganska skrämmande dröm , ni får fråga om ni vill veta , me för att vara helt ärlig mot er så tror jag inte ni vill veta , haha , riktigt jävla äckligt...


Ja , kanske ska duscha lite o fixa sig lite ,  haha fan kan inte ha jeansen jag hade igår , stinke rrök , fanröker dom inomhus för , eller nåå..

haha du är bra knäpp du , men också jävligt söt:P.... haa du är lite lurig du...

nu drar jag , , sophiesofiie@hotm.. om ni vill nånting=)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: