Sophie

- Mer än du förtjänar!

MASSAGE

Kategori: ALLT

 idag va jag på massage i skrapan , längst upp , mmmmmmmwaHIIEHEHIH , så jävla skönt de va .
gick inte som tjuriga stela phiie o kom ut glad mjuk o en väldigt trött sophie..

aah eller nå

fett skööönt iaf!!!!!1
FETTTTTTTTTTTTTTT ,, mhhh ,  idag va jag på massage i skrapan , längst upp , mmmmmmmwaHIIEHEHIH , så jävla skönt de va .
gick inte som tjuriga stela phiie o kom ut glad mjuk o en väldigt trött sophie..

sitte ro glor olite på deras hemsida o hittade de här
LYXKUR

En behandling som tar hand om hela din kropp. Från topp till tå. En kur för dig som önskar en total kroppsgenomgång och en känsla av lyx. Vi börjar med att ge dig en rengörande kroppspeeling för att ta bort döda hudceller. Sedan väntar ett avslappnande bad med mineralrika salter. Därefter en kroppsmassage med aromatiska oljor. Ansiktet får en lermask och ansiktsmassage. Avslutningsvis får dina fötter en ljuvlig fotkur. 1800 :- ÄRLIGT JAG SKulle kunna lägga ner pengar på de , haha , om jag hade pengar elle rjobbade eller så...
MMMH SÅ SKÖNT DE VA ,


Ah iaf , nu är jag trött o de har varit en lugn dag faktiskt ,
kul nu ikväll:)

nääe ska nog ta o sovaa , jättttttttttttttttttttte jävla trötttt. kommer de inte in nån rolig på msn snart går jag o sover .. HEJSVEJSSSSSSS

Kommentarer

  • johanna säger:

    ÅÅÅÅÅÅå ge mig den där massagen du skrev om -låter ju hur underbart som helst!:))

    2006-12-16 | 11:28:45

Kommentera inlägget här: