Sophie

- Mer än du förtjänar!

JOBBIGT

Kategori: LOVE ♥

jävla skolan . 2 prov idag och engelska läxa , två prov i tisdas , de känns bara som om jag vill dö nu

så jävla jobbigt allt är .. ja så känns de för stunden , men de kan vara för att jag nyss bar runt på ett bord , fixat nytt bort , fett stort  man kan göra flera saker med de bordet ....
eller ja med ..
på kanske;)

haha , ååååååååh upponer neroupp imorrn fyller syrran år , och sen ska jag nog träffa alex . o på lördag äre fest hos J j och mikaela firar 1 år:D , skit niceeee..

så på söndag .. No idea;K


hejohå va allt känns jobbigt idag dåå..
jaja
IMORRN ska jag på massage också.
haha
. fick reda på mitt betyg i Moderna dansen idag G+ . soooft..
sen fick jag höra att E fick Vg o A fick Vg+ haha , då va jag inte lika glad längre . men trodde inte jag skulle få ettvstarkt g så lite happy för de är man ju...

Jga har ätit massor idag
frukost - gröt
sen effte ren lektion i skolan åt jag macka;P
sen lunch :P
sen en yougurt..
o snart ska jag äta igen..

okej inte äta massor men ofta ..


får tårta imorrn...

emmlan fyller

faan har inte dansat den här veckan ju , elle rjo i tisdas.. känne rmig tjock som fan...
haha
Blev inge idrott igår gheller o ingen moderna eftersom de va omdömesnack , o imorrn på bbaletten blir de omdömde snack också , haha , faaan jag kommer säker få svagt g , får jag starkt g gråter jag sönder mig , men de ska inte behöva hända . Hoppas På G iaf..
mitt hår liuktar gott o nu ska jag sluta skriva!

älskar dig

Kommentarer


Kommentera inlägget här: