Sophie

- Mer än du förtjänar!

HJÄÄÄLP!

Kategori: ALLT

jag mår illa , o är trött o orkar inte gå o lägga mig , jätte ont i magen , känner mig oälskad , fast jag gjort massa roliga saker idag , på bio med mikaela , jocke o sonny , sen va jag lite med alex o dom , jätte kul..
men endå känner jag mig ensam o oälskad , jaja de går väl över..
o under..
ha
ha
ha


kul
nu ska jag fna lägga mig , måste upp tididgt o kolla julkalendern MISSSAAADE IDAG!!!..
ah sen ska jag sminka mig så jävla mkt , typ horaktigt , ska ta kort med dansen imorrn , ska vara modeller. haha alla kommer kriga somfan , orka rita värsta blommornai hela fejjan , jag tar med mig min DIOR spegel o speglar mig på kortet så syns de inte att jag är så osminkad , orka liksom.
hihaihiahiahai

vet inte varför jag skriver de här , vill du ens veta..


så söööt- ska nog bli bra ...

ska sleeeeeeeeeepa nu , godnatt alla lemurer ,,,

eller vare heter , hahaha , paaaarty!!!!!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: