Sophie

- Mer än du förtjänar!

hahahahaha

Kategori: ALLT

Äter massor av godis o chips , o jag mår illa som fan men fortsätter ändå  -


kollar på idol o nu är de nyheter - om gotland , hihih jag vill dit o umgås med världens bästa killar:D , åååh så roliga obra dom är , saknar dom=) , kanske kan dom komma hit på sportlovet som förra året , FETTT KUUUUUUUL , ska knulla dom båda


haha skoja bara..
ahha sorry P & A!!


nÄee fyfan mår illa o d ekänns som om godiset ska komma  ut från öronen..
haha , fan ska man göra nu då? , eller jag  om 10-15 minuter börjar idol igen , d eär ju final , vet inte vem jag hejjar på , mest markus tror jag..
go go O
....




VÄRSTA NÖRDEN PÅ NYHETERNA!!!!


bara så ni vet ..

kan ingen ringa mig(A)? , skicka sms???????
HÖRA AV ER???????????????? 

BRY SIG?

NÄE , SKIT IT SKA BAJSA LITE torr jag.-...
hejsan svejsan anna ternheim ärjävligt bra o kommer nog hålla mig på gott humör hela helgen om inte en viss person förstör

:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: