Sophie

- Mer än du förtjänar!

godjul?

Kategori: ALLT

Hhaha ,  itta uk va de går beeera mitt liv ...
jo visst , vafan har hänt m ed armen , asssååååååååååååååååååååååååååååå så jävla ont , känsn som jag brutit nånting inuti ,, jaja
förkyld som fan eller allergisk som fna mot katterna , hoppas jag är förkyld..


skolavslutning idag . skötn som fan , tjejerna va jätte duktiga:D

Mh , vi fick glassbåtar  idga , jag fick två:d
mummmsss

ne vi ni va d, har as ont i armen o rokar inte skriva mer...
hoppas fan jag får de jag vill ha i jul o att jagåfr iväg mina julkort..
go go.. då mår jag bra , dom sista dagarna på året ska fanimej vara glada dagar , o början med...
5 januari fyller A 19 , GRATTIS-...


jaja , de va ju kul o veta,.....

vet inte varför jags krev så , ont överallt o borde sovit för längesen..
Hhaa sov typ idag när jag va med alexander. sorry alexandeeeeer...



ne MUPP KRAMPÅ ER ALLA O GOD JUL om vi inte hörs nå mer....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: