Sophie

- Mer än du förtjänar!

anna ternheim

Kategori: ALLT

Sammanfattning av veckan kan vara kul
I måndas - hade jag dans(disco) :) de gick sådär ,tycker han gör de för svårt för oss med placeringarna , men de ska nog funka
I tisdas var jag bara i skolan , dansade där också;) . jätte kul ;D sen gjorde jag inge mer , tog de lugnt hemma.
I Onsdas hade vi inte engelska så vi började lite senare , 9:40 - SÅ JÄVLA SKÖNT DE VA ..  då va första lektion idrott - hade gym då ;) , fan va stark jag är , jag strechade massa också , sen efter de vare svenska o då skulle jag hålla föredrag om the sounds men de blir imorrn ;O HJÄLP!! ,
o så slutade vi 12:50 as skönt..
I torsdas sååå , vare då vi började vid KuHin? , haha kommer inte ihåg , tror vi började jätte sent , nej de gjorde vi nog inte , vi hade engelskan då , haha va snurrriiiig man är ;) ahjaa, o då vare också modern dans i skolan - de är så jävla kul. Och i torsdas va jag också på anna ternheim , ni ser en fin bild här nedanför på henne , PUSSS
Fredas   Vaknade jag med huvudvärk - vi skulle ha berit , jajajaja , sen hade vi lunch o sne balett , jag gjorde sådär ifårn mig , men väldigt bra vid stången när jag gjord enånting , lät som susan blev stolt(lovar).
I Lördas(IGÅR) Var jag på Bio med  mikaela , hennes boy o sonny :P vi såg SAW3 , haha så jävla vidrig , inte läskig utan vidrig..
jappjapp
sen efter de så Smsade jag med Alex sen träffa jag han;) , med linus o massa andra , o så va vi ute o gick , sen gick jag hem o lagade mat o drack lite , haha kuuuuuuul ..... sen satt jag mig här , o blev trötto logade ut .
O så vaknade jag
Idag - och idag har jag varit på dans - de var fotografering  ;D o jag ficckkk västa POSEN(pås) yes ohyes ,, Michaela var inte där:/ .. sen efter d ekom mormor o köpte biljetter till avalutning( tyvärr mormor jag kommer inte kunna göra bra ifrån mig) sen åkte vi till IKEA o jag köpte en ljuslinga vi ska ha på discon o batterier , sen åt jag dom goda korvarna också:D:D

hejjhejjaaa..
dom är så jävla goda , o nu sitter jag här . kanske borde duscha , eller nej , vem ska jag träffa? ,
 o föresten är jag inte svettig eller så , vi givk igenom dansen lite grann bara ,så egentligen borde jag träna mer ;) .. kanske ut o springa . haha nej jag lägger mig o sover lite , haha som larssa - fettttttt bakis han är ;)

här han ni ANNA :) NJUUUUUUUUUUUUUT nu förfan
anna ternheim
tjingeling snyggingar....



Kommentarer


Kommentera inlägget här: