Sophie

- Mer än du förtjänar!

åååååååååh ..

Kategori: ALLT

Igår såg jag anna o de va underbart!!!!!!!!!!!!!!!!!

http://www.vlt.se/artikelmall.asp?version=273569

kramade henne FÖRST , hihaihaiahiah ,



sitter i skolan , hungrar ihjäl , vet inte vad jag ska ta mig till o ellinor luktar!!!!!!!!


haha skoja...
 idag är det Fredag                                Köttfärs i ugn, gräddsås, potatis, lingon                                                                                                                                  Kyckling med fetaostsås, pasta/ris                                                                                                 Veg                „Veg nyhet“


I SKOLAN !!!!!!!!!.. åt spicy hot igår , skulle inte skada om jag fick det idag med..
nu drar jag hare bra.


anna anna annaaa

Kommentarer


Kommentera inlägget här: