Sophie

- Mer än du förtjänar!

soppan is koti

Kategori: ALLT

Vad är klockan?
12:38

Ditt namn som det står på födelseattesten:
Sophie Phiie åström

Smeknamn:
Phiie,

Vad ska du göra i helgen?
festa, och bio  HOPPAS JAG LINUS!!

Piercings:
I KUKEN

Har du tatuering?
nej inte än;)

Ögonfärg:
gröngråvita

Födelseplats:
 bb (bigbrother)

Favoritmat:
estrella Dillchips

Någonsin tapetserat något med toalettpapper?
ja mig själv !

Varit med i en bilolycka?
ja. blä

Favoritdag på veckan:
alla dagar man kan sova länge!

Favoritrestaurang:
larssas

Favoritblomma:
pussilago

Favoritsport att titta på:
ööööööööööh. typ , curling

Favoritdrink:
kolsyrad sophie

Favoritglass:
TWISTER OCH PIGGELIN - VI ÄR BÄST!

Hur många gånger kuggade du på teoriprovet?
ÖH , Jag har bara kört bil en gång så , . 0

Vad är ditt favoritband?
The sounds , jag skulle kunna döda för att få kyssa maja ;)

Vad är det du hatar mer än allt annat?
När nån som e längre står framför mig


Vem fick du ditt senaste e-mail från?
porrbranschen typ:P

I affär hade du valt att övertrassera ditt kreditkort?
va? okej

Vad gör du oftast när du är uttråkad:
skriver lajv …(LUNAR)

När går du och lägger dig?
inte för tidigt:D

Katter eller hundar?
NISSE O FIFFI , mjau!

Ford eller chevrolet?
vi har en ford , o har haft 4 styckna , skulle va skönt med en chevrolet :D

Vad lyssnar du på just nu?
självmordsblond - Kristian Anttila , nej inte the sounds faktiskt;)

Sjö, hav eller flod?
Å

Mössa eller hatt?
pannband

Vad har du för hårfärg?
egentligen? , då har jag blond .. haha , darför jag rä så dum , annars just nu - brunt

Vad är din politiska ställning?
flintisen;)

Vad är det du älskar mer än allt annat?
Musik , dans(lapppppppppydance) ;)

Är du involverad i ngt?
va?

Vilket ord beskriver dig bäst?
tråkig ,   

Hur lång är du?
163, FEM!!!!!!!!!! , mmmmmmmmmmm 

Hur ska ett förhållande vara enligt dig?
ÖH ,  massa snacks!!

Vad är ditt tur nummer?
8 - vann 3 kg bilar/ däck/skyltar på grönan , FÖRSTA PRIS

Finns det ngt som du oftar tappar?
mitt huvud?

Hur lång tid tar de för dig att komma över ngn?
haha , öh , aldrig haft nån .. usch flera år:(

Blir du ofta ledsen?
ja , för jag får aldrig som jag vill

Vad har du för bil?
När fick ja den?

Hur bor du?
lägenheter , 2 styckna:D

Hur är du?
helt perfekt , inget som är fel på mig nej , vill du ha mig? ,

Vad är ditt favorituttryck?
jag pratar aldrig

Vad va den senaste komplimangen du fick?
haha , fan va jag tänker .. typ du luktar illa eller nå:P

Vad var ditt nyårslöfte?
gå ner 100 kg !! . jo jag har faktiskt redan lyckas .

Vad är negativt med dig?
oj , så mkt orkar du inte läsa så jag tar de kort , JAG SUGER! SNOPP!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: