Sophie

- Mer än du förtjänar!

goodbyyyyyyye

Kategori: ALLT

skolan är bra , helt okej faktiskt ... hmm , hejj!




haha , jag är helt sär ,,;D , haha kolla så jag skriver


(Uppdaterad Sön 19 mar 00:19)
uppdaterat efter tolvslaget av sophie åström ;

Okej okej , ska de vara på de viset så drar jag ifrån bulldoggen som ligger här och sniffar gräs mellan mina ben han luktar ko o vill inte gå härifrån , bäst man skiter på han så han flyger in i toaletten , sen ner i avloppet o sen ut till nån annan som tycker om katter ,

-tack för katten gud säger hunden som fick en katt att äta på..
mums säger jag som nu sitte ro äter fruxo och är kåtare än nånsin , bäst man pullar sönder sina byxor och går o tar en bärs ..
fyfan va jhärligt med cider .. 0.0 reckordlig..
asså jag ljuger , jag dricker inte öl och verkligen inte apelsin jucie , de tål hon inte ..

( jag) ..
köpa bröd och ha på lite larssa ost o pillans sylt ..
mums , ingeting är bättre än de ,

ska jag boxa ner dig i storskiten eller . nej förlåt du är skiten (stor) ,

Jag älskar dig , o du älskar mig jag vet de redan , vetat de sen jag föddes att du o jag skulle gifta oss och skaffa ekorrrar , såna som bor på vattnet , här i västerås ,
mälarn . på dne dära lilla saken som flyter på sjön . :D

ohja jag har verkligen ont i mina byxor nu , pullat färdigt och jag är fortfarande kåt kan nån snälla köpa chips!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: