Sophie

- Mer än du förtjänar!

Förkylning & Nike Blast

Kategori: TRÄNING

Sitter just nu på jobbet och har lite halvmycket att göra så skriver ett kort inlägg här..

Helgen 4-5 februari var jag och ett par andra brudar i sthlm på The Nike Blast ..
Det var riktigt kul och jag dansade och tränade som aldrig förr - eller okej nu ljög jag...
När jag gick på Carlforsska gymnasiet(dans) så tränade jag nästan lika mycket på en dag som jag gjorde hela
Nike Blast helgen..
Det var för att vi var tvungna att öva inför massa föreställningar..
Men iaf... Helgen var grym och jag var riktigt trött där på söndagskvällen, även lite förkyld också;(.
Vi hade glömt sätta på värmen inne i hotellrummet så det var riktigt kallt när vi vaknade...
Så helt ärligt talat så har jag inte tränat sen söndag kl 16 nångång....
Buhu har varit förkyld och haft ont i halsen så jag har vilat en massa, vila är ju bra men jag vill träna!!!
Ska försöka mig på ett lättare gympass idag sen får vi se hur det går..
Har försökt letat vikarie till danspasset imorgon, för jag känner att jag inte kommer klara av att leda ett danspass..
Va tycks föresten om min nya design?
Inte helt klart ännu, men nästan!!
Nu ska jag fortsätta jobba..

Kommentarer

  • Anna Hultgren säger:

    Jag gillar din design som fan. Och är lagom svartis på'n ;) Tokgillarn! hahaha!



    Nej men du är så duttig!

    ´Bra av dig att vila också. Du kan ju inte göra annat. LIder med dig. Hotellets fel. Hur kan man koppla strömmen till en lampknapp? Klart man vill ha mörkt när man sover?

    Som tur var var det inte mitt fel att du blev sjuk. Då hade jag fått feeeting ångest! Om det var pga styrkbrädan dvs, haha!



    Puss och kram till fina dig! Hoppas du är fit for fight snart igen!

    2012-02-09 | 23:55:41
    Bloggadress: http://Hultaan.blospot.com/
  • Anna Hultgren säger:

    Jag gillar din design som fan. Och är lagom svartis på'n ;) Tokgillarn! hahaha!



    Nej men du är så duttig!

    ´Bra av dig att vila också. Du kan ju inte göra annat. LIder med dig. Hotellets fel. Hur kan man koppla strömmen till en lampknapp? Klart man vill ha mörkt när man sover?

    Som tur var var det inte mitt fel att du blev sjuk. Då hade jag fått feeeting ångest! Om det var pga styrkbrädan dvs, haha!



    Puss och kram till fina dig! Hoppas du är fit for fight snart igen!

    2012-02-09 | 23:56:19
    Bloggadress: http://Hultaan.blospot.com/

Kommentera inlägget här: