Sophie

- Mer än du förtjänar!

• Lördag •

Kategori: ALLT

Men först fredagen:
Jag jobbade 8-17 sen åkte jag direkt hem och tog det lite lugnt.
Runt sextiden åkte jag och henke och handlade mat inför kvällen.
Varma mackor med köttfärs på blev det, riktigt gott!
Till efterrätt åt jag chips(såklart)..
Efter en chipspåse och ett par glas vin kollade vi på film (Bridesmaides) riktigt bra film tycker jag:) en tjejfilm dock!
runt halv två somnade vi båda....

Imorse gick jag upp lite efter 10 - HALLELULJA SOVMORGON!!!
Sen har jag bara hunnit käkat frukost och städat hela lägenheten.
Snart blir det lunch och lite senare ska vi ta oss till gymmet:)
Fortfarande lite snuvig men kan nog ändå gymma faktiskt!
Jag just nu....
Ikväll har jag ingen aning om vad som händer, har varit sugen på att dra ut och dansa men kanske inte det lättaste när man inte har någon att dra ut med hah!
Så det får antingen bli spelkväll med henke eller kanske bio??

Nee nu blev jag hungrig när jag såg den dära bilden....
vad ska man göra till lunch då?????

Kommentarer


Kommentera inlägget här: