Sophie

- Mer än du förtjänar!

Ett glatt inlägg

Kategori: LOVE ♥

Okej, ett par dagar försent.
Men när man väntar på nå gott....
Först så vill jag förtydliga att jag aldrig menade att de är dåligt av någon person att träna 5min i veckan på gym,
jag menade bara att det inte ger så mycket.

Dom här senaste veckorna har gått fort, träningen har flytit på riktigt bra och jag har gjort flera PBn på gymmet.
Jag har t.ex kört 180kg i benpress, vilket är sjukligt bra gjort av någon som aldrig vågat gå över 100kg...
Har också gjort PB i brösthantelpress 22kg/h =D.
Jag blir faktiskt bara grymmare och grymmare.
Snart är jag redo för att tävla ;) dock vet jag inte i vad.
Idag är det torsdag och som jag tidigare skrev så har den här vecka gått FORT snabbt snabbt!!!
Imorgon är det jobb till 16, dans & massa träning på gymmet sen blir det filmmys med Anna & Fanny, ooo så roligt och mysigt! Vilken film ska jag ladda hem:O?
På lördagen blir det en lååång dag, jag ska först och främst gymma på morgonen därefter ska jag snabbt ner på stan och shoppa lite presenter osv, sen vid 13:30 så ska jag på kalas hos min kusin Noah som fyller 9 år(idag, grattis!).
Efter de, någon gång på eftermiddagen så blire storhandla med Henke sen så ska vi ha mysmyskväll hela kvällen!!!
Älskar myskvällar!
Strax är min lunch slut och då ska jag ställa mig upp vid skrivbordet och ta emot samtal, jag gör alltid så att jag står upp halva dagen eller mer:) Det är skönt med höj och sänkbart skrivbord!
Men något som verkligen skulle va nice är detta:
Nice va?
Gud va snygg man skulle vara om man alltid rörde på sig:)
Veckans träning:
Måndag:axlar/mage med Mattias(kollega)
Tisdag:Bröst..
Onsdag:Juniorjympa och rygg med Fanny
Torsdag:Kondition & blandextrapass fokus på ben och bröst
Fredag:Danspass & sen blandextrapass - fokus på axlar och mage
Lördag:Biceps/triceps
Söndag:Ben med Fanny!
Som ni ser så är det ingen vilodag där någonstans, men det gör inget! Jag vilar ju iaf muskelgrupperna ett par dagar.
Nästa vecka får jag ta en hel vilodag!
Nu blire lite starkt starkt kaffe!
UPP OCH STÅ, GÅ OCH RÖR PÅ ER ALLIHOPA!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: