Sophie

- Mer än du förtjänar!

Chipskäftsmäll!

Kategori: LOVE ♥

Äntligen fredag eller ja egentligen inte äntligen....

Det är ju danspass ikväll och jag hade helst dragit hem direkt efter jobbet och tagit det lugnt men nejnej,
härligt danspass får det bli, jag gillar ju att vara där men de är bara så jobbigt att ta sig dit!!!
Sitter just nu på jobbet och är svinmätt, Caroline på jobbet hade fredagsfikan idag och bjöd på hotellfrukost, åh gud gud gud va det gillas!
Lunch om en timma ungefär då blire sallad på kajen, inge pasta i för jag ska klicka i mig massa gottigt ikväll med två niciga brudar...
Har faktiskt inget mer att säga bara att det ska bli så skönt när danspasset är över och jag sitter i badkaret..........
Fast ännu skönare ska det bli när chipspåsen öppnas och jag får en chipskäftsmall.... LOVE IT!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: