Sophie

- Mer än du förtjänar!

•Alla ♥-ans dag•

Kategori: LOVE ♥

Igår var det den dagen som folk verkligen hatar, kan vara för att dom aldrig får något från sin käraste eller så är dom singlar.

Riktigt tråkigt är det väl för dom men för oss som tycker dagen är lite speciellt mysig är det riktigt nice:)
På jobbet fick jag en ros av VD:n TACKARTACKAR, det gjorde verkligen min dag.
Men en sak som var mycket bättre än så...
Rosen jag fick från Henke
:
Efter jobbet åkte jag mot friskis för att fixa klart mitt pass(äntligen).
Vid sextiden drog jag och henke ner mot stan för lite resturangmys.
Halvsju hade vi bord bokat på Indigo, och hujedamig va gott det är där!!!
Denna vecka har träningen gått bra, missade lite förra veckan så kör lite dubbla pass denna vecka.
Men de är bara nice:)
Nu ska jag fortsätta jobba.
hejhå!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: