Sophie

- Mer än du förtjänar!

trräääännninnngngngng

Kategori: TRÄNING

Bra träningsvecka förra veckan! woohooooooooooo

typ 5 konditionspass och 5gympass!!!!!!!!!!!!!!!
Dock inte ett enda joggingpass så där måste jag skärpa till mig ordentligt!!
ska försöka få in något pass imorgon eller torsd!

veckans träning mm:
mån: medeljympa, dans & gym
idag: har jag som sagt jobbintervjuen(audition) och sen efter det blir det gymmet!
ons: jobb( jaa det är fan träning att stå i 8h;) ) , juniorjympa, dansträning + gym
tors: jobbmöte, jobb , gym
fre: danspass, gym , kvällspromenad
lör: åka till uppsala - inflyttningsfest - dansa all night.
sön: jogga/gym/promenad!!!!


MMMMH JAG VET ATT JAG ÄR DUKTIG;) (kul att jag är den enda i min närhet som tycker det- säger det) iaf....
VI HÖÖÖÖÖÖÖÖRS

(SNART, SNART)

Kommentarer

  • Ellii säger:

    oj vart ska boobsen komma ifrån ? ;)

    2011-02-01 | 17:21:18
  • mamma säger:

    Duktig? Du Är Bäst hjärtat...snacka om målinriktig tjej Älskar dig Pussar Mamma

    2011-02-01 | 20:29:00

Kommentera inlägget här: