Sophie

- Mer än du förtjänar!

sexan

Kategori: LOVE ♥

Växt ifrån ?
dålig på att höra av sig?
vill inte göra samma saker?


Känner mig lite utanför mina vänner förtillfället då dom ränner ut på krogen nästan varje helg och då kan jag inte umgås med dom eftersom man är tråkig om man inte drar ut om man är med på förfesten, har iofs bara fått den känslan , dom har aldrig sagt så men att få den känslan är väl inte heller så bra.


Skulle vara så roligt att göra något med dom men dom har alltid festplaner.
Försökte förra året med en julmysträff , jag bjöd dom på mat och gottigt , vet inte ens om det var någon som sa tack?
jaja
Jag kände iaf att det var mysigt att umgås med dom och se på fan , man kan faktiskt umgås utan att ha
lösögonfransar och high heels.


Nu kanske jag låter lite besserwisser och det är jag också.
Är säkert mycket mitt fel också då jag jobbar och tränar om dagarna och på kvällarna är jag med henke och på
nätterna sover jag.

Helgerna har jag varit lite bättre på att försöka ta kontakt men oftast är det utgång som gäller - det är väl
inget dåligt i de , men jag hade så gärna gjort något annat kul.

Men på något sätt ska det väl kunna gå att fixa, då jag saknar dom, och jag hoppas dom saknar mig.

En utgång skulle faktiskt inte sitta fel snart, kanske om ett par helger? Nästa helg?
Jobbar dock varje helg nu i en månad och varje dag däremellan då!
Men vafan!
Hoppas ni inte tar de här fel vänner.♥
Jag vill firra till de här!
Ni med?


Sugen på vin är jag men har tryckt i mig chips ,glass & godis nu så det får räcka med kalorier idag!


Imorgon ska jag berätta en rolig grej för er!
En grej jag bestämt mig för att göra det här året , den ni;)

Nu ska jag försöka tänka lite positivt - tänka på den feta lönen som kommer i april(jobbar hela mars)
och sen kolla på filmen på sexan!!

Kommentarer

  • Sara Cederborg säger:

    jag vet inte dom andra men jag var väldigt tacksam för det du fixade och det sa jag också! det var skit kul och fint, jag vann ju dessutim :D



    Sen att vi festar varje helg, alltså det är det jag gillar svårt att förklara men kan självklart göra något annat också men du säger ju inget? Det var bra du skrev detta då vet man ju, men "klaga" inte för hur ska man veta att du vill göra något när du inte hör av dig? Tänk på det :-) Du kanske inte sysftade på mig för jag tycker väl vi har bra kontakt.... :)



    2011-02-20 | 12:22:50
    Bloggadress: http://thrillme.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: