Sophie

- Mer än du förtjänar!

Body Open 2011

Kategori: TRÄNING

Body open 2011!

Den där länken är dock för 2010 men det jag vill komma fram till är att :
Jag ska skicka in till de, det är inte direkt någon bodyfitness tävling , utan man skickar in bilder på poserna
sen får man en liten kommentar vad man ska tänka på om man vill gå längre eller så, sen placerar dom en bland alla som sökt 1-10 osv...!
Hur kul låter inte de?



Kommer man sist så gör man, men fatta vilket bra mål för mig som bara " kört på" som vanligt i över ett år nu!
Nu är det dags att lyfta tunga vikter, gå upp i vikt(MUSKLER) och börja käka bra!
Den här dagen har faktiskt varit grym på alla sätt :

Kvarg, kaffe & hårdmacka till frukost
Chiliconcarne & couscous till lunch
Kort promenad till affären
Proteinmuffins till mellis
Kött till middag
Sen körde jag ett sjuhelsike ryggpass på gymmet med 8 övningar , bra tempo, tunga vikter och härlig kontakt!
Känns riktigt bra nu i ryggen.
Efter det blev det proteinshake och strax ska jag trycka i mig ett par ägg och sen bada lite!


Så vad tror ni om min hemlighet som inte är en hemlighet längre?
Tror ni jag kan gå långt?
Nemen serri , jag vill tävla och det här är bara ett delmål , ska deffa lite lätt i sommar sen får vi se om jag
kan fixa fram en shysst kropp eller ej!
Henke ska hjälpa mig med matschema , DET HÄR SKA BLI SÅ KUL!

woho!

Kommentarer

  • Sara Cederborg säger:

    duuu om man kollar på bilden du precis la upp i ditt senaste inglägg så kan du definnitivt gå långt!!! kör på!

    2011-02-22 | 17:40:01
    Bloggadress: http://thrillme.webblogg.se/
  • SOPHIE säger:

    SVAR:

    tack sara va snäll du är:)

    2011-02-22 | 18:12:47
  • Alexi säger:

    Låter asbra det där ;). Klart du kan komma långt bara du kör på vilket jag vet att du kommer göra ;). Håller tummarna för dig !

    2011-02-23 | 19:50:26
    Bloggadress: http://www.metrobloggen.se/friskisosvettismalet

Kommentera inlägget här: