Sophie

- Mer än du förtjänar!

bajstabletter?

Kategori: TRÄNING



Yeaaah , mitt charlotte perelli proteinpulver är riktigt gott , och bakar man muffins på det är det nästan ännu godare -
muffinsrecept på proteinpulver
proteinpulver
ägg
kakao
sötningsmedel
mjölk
mycket gott, vet dock inte hur mkt grejs jag har i av allt ,men gott blire iaf!
Perfekt kvällsfika!

De andra proteinpulvret är henke och han är mycket nöjd säger han;)!

Dom dära "lose it" grejerna har jag precis kommit igång med....
och hjälp va jag förbränner just nu , all fett åker ner på golvet i en pöl!
TYP!


Idag ska jag till högskolans bibbla och träffa min knatteskuttpartner och prata om helgen som kommer-
premiär nu på lör-sön!

Sen blir det dra hem, fixa ordning lite musik och sen dra mot fitnessdance för att öva lite dans till kvällens
öppet hus!
SPÄNNANDE!
hoppas bara det kommer någon=)
16-1830 -är det dans som gäller sen blir det gym med andreas - AXLAAAAAAAAAAR/MAGE!!
shit va armarna ska krampa idag! längtar!


haha idag var första gången jag tog alla tabletter ihop - mindre bra känner jag nu , vill typ skita på mig!!!

kanske är det som är förbränningen?
haha nej usch min mage!

hej

Kommentarer


Kommentera inlägget här: