Sophie

- Mer än du förtjänar!

okej

Kategori: LOVE ♥

Det jag skulle berätta igår, kan jag istället berätta idag då jag verkligen inte orkade blogga igår.

Har mått illa i en vecka nu , så kollade upp det- gravtest. och mkt riktigt jag är gravid!!
Igår gick jag till ungdomsmottagning för att göra ett riktigt test, och mycket riktigt jag är fan gravid!!!!!!!!!!!!!
Ska och göra undersökning nästa fredag för att kolla hur långt gången jag är.

Vet inte hur det kommer bli med allt nu, men vi får se.. jag och henke ska prata ut på lördag efter att jag jobbat.
Som jag också gör just nu, drygt då jag mår svinilla...
:)
Hihihi!
läskigt va?
//Glad tjej som inte litar på P-piller!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    april april hehehhoho

    2011-04-01 | 12:58:02
  • Anonym säger:

    /ellii

    2011-04-01 | 12:58:31
  • Anonym säger:

    hoppas du är det Poppin bästa dagen att komma ut med det hoppar det är sanning :) kan va det ede tanke på hur länge din mage strukt. skriver från mobileo orkar Ej stava puss

    2011-04-01 | 14:05:46
  • Alexi säger:

    Haha jag gick på det först! Men gulligt om det varit sant ;)

    2011-04-01 | 18:18:12
    Bloggadress: http://alexistraning.blogspot.com

Kommentera inlägget här: